Wednesday, February 01, 2006

HORRIBLE DAE!!!!

hey...
haishh...todae very3 sad seh...many problem going on todae...haishhh....why sia..all tis happen to me...but nvm...selamat ade sha..cheer me up...afta skul go kedai belakang...than meet tat guy..ask him about wad happen yesterdae...is he really the one who msg me used websms and maki2 me???so confused sia...then go home..call him...so fun...talk2...shared problem...he also pity about my problem...he wanna beat tat guy but...he cant...then chat2 at home...he ask me to stop sending msg to his admire...wadeva..like i care like tat msg his admire...wadeva lar...cam budak kecik sikit2 nak complait jek..ape sak..da besar perangai cam ape sak...abei die nk benci aku per skrg...bingit sak..but nvm lar..esok sambung alik...malas nk ngok ni com...cam nk rejam ni com kat muka drg dua jek...pakal jek ar...da lar...byebye

No comments: